czwartek, 24 marca 2016

Liebster Blog Award

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Will: Dziękujemy Kendall Z za nominację! Co prawda, nominację dostałam tylko ja, ale bloga piszę wspólnie z Bellą, więc odpowiadamy obie ^^
Bella: Yep ^^

1. Ulubiony gatunek muzyczny?
Bella: Pop. No i może klasyka. Nie wiem dlaczego >.>
Will: Wszystko od heavy metalu po rap i pop, ale bez disco polo ^^

2. Wampir czy wilkołak?
Bella: Wampir. Jestem uprzedzona do wilkołaków ;D
Will: Szaman >.>

3. Ulubione słodycze ?
Bella: Żelki xD
Will: G-dragon x3

4. Najlepszy zespół to....
Will & Bella: BIGBANG!
Will: Myślałam, że wolisz HISTORY O.o
Bella: Jestem na nich obrażona, bo nie przyjadą do Polski podczas trasy koncertowej po Europie ;-; FOCH! ;-;

5. Ulubione filmy (przynajmniej trzy)?
Will: Teraz się popisuj, bo ja nie oglądam filmów.
Bella: "Jeden Dzień", "Zostań, jeśli kochasz" i "Pamiętnik"

6. Znienawidzony przedmiot w szkole.
Bella: Angielski. Nie cierpię nauczycielki >.> Dołączasz się?
Will: Chciałabym, ale za bardzo lubię ten język xD Pardon xD
Bella: Więc jaki?
Will: Chyba chemia, ale to bardziej niechęć niż nienawiść >.>

7. Czy jesteś w stanie przestać pisać bloga?
Bella: Tak.
Will: W każdej chwili?
Bella: Oczywiście.
Will: To ja nie jestem w stanie xD

8. Czemu akurat taki temat bloga?
Bella: Bo Cassandra Clare zabiła nam Sebastiana.
Will: *wyciąga widły*

9. Najgłupsza rzecz którą zrobiłaś?
Will: Eee... dużo tego było xD
Bella: Za dużo >.>
Will: Chociaż spadnięcie z ganku i wpakowanie sobie nogi w gips na dwa tygodnie mogłoby się zaliczać do głupoty.
Bella: Wyjmowałam kiedyś szklankę z suszarki i pękła mi w rękach O.o
Will: Uhuhu~, a myślałam, że taki skill to tylko ja mam xD

10. Ulubiony kolor?
Bella: Czaaarny >.> Biały <.< Czarno-biały >.<
Will: Ja lubię czarny, złoty i zielony ^^

11. W jaki sposób zamordujesz nudę?
Will: Młotkiem.
Bella: Patelnią.
Will: Da się zamordować cokolwiek patelnią? O.o
Bella: Jak się postara xD

Nominacje:
https://www.wattpad.com/story/40629184-szcz%C4%99%C5%9Bcie-na-d%C5%82oni-z-m
http://kierunek-atlantyda.blogspot.com/
http://asakura-no-futago.blog.onet.pl/
http://new-xiaolin-showdown.blogspot.com/
http://give-me-love-mortal-instruments.blogspot.com/
http://jakzostalamnocnymlowca.blogspot.com/
http://loveistormentnephilim.blogspot.com/
http://anielski-swiat.blogspot.com/
https://www.wattpad.com/story/36760753-karate-harry-styles

Will: Nawet nie było aż tak źle O.o
Bella: Yhym.
Will: Serio, spodziewałam się, że pójdzie nam gorzej znalezienie tych blogów xD
Bella: To teraz pytania >.>

Bella - Co sądzisz o tegorocznym kandydacie na Eurowizję?
Bella - Jaki cytat najlepiej cię opisuje?
Bella - Co byś zrobił/a gdybyś spotkał/a na mieście swojego idola/kę?
Will - Jakie zajęcia sprawiają, że tracisz poczucie czasu?
Bella - Trzy książki, o których nie możesz zapomnieć.
Will - Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz?
Bella - Do jakiego fandomu należysz?
Will - Jakie imiona nadasz swoim dzieciom?
Will - Jaka piosenka opisuje twój obecny nastrój?
Bella - Gdzie idziesz, kiedy chcesz być sam/a?
Will - Co sprawia, że się uśmiechasz?
Will - Ulubiona postać fikcyjna ever?

Bella: Rozdziały nie będą pojawiały się już tak regularnie (co z resztą pewnie zauważyliście), bo egzaminy >.>
Will: Egzaminy przeszkadzają ty tylko tobie, ja nie mam z nimi żadnego problemu xD
Bella: Nie mnie, tylko moim rodzicom -,-
Will: No już, już *głaska ją po głowie*
Bella: *patrzy na szafkę nocną Will* Nowy Testament? O.o
Will: *ogląda się* Nom.
Bella: Czytałaś? O.O
Will: Tak >.>
Bella: Super ._.
Will: Bay Bay! :3


1 komentarz:

  1. Haha dzięki za nominację. xD Pewnie, że na pytania zawsze chętnie poodpowiadam.^^

    + Co sądzisz o tegorocznym kandydacie na Eurowizję?
    Yyy... Przepraszam, ale nie jestem w temacie i nie mam zielonego pojęcia, jacy są kandydaci...^^'
    + Jaki cytat najlepiej cię opisuje?
    Hmm... Trudno mi znaleźć taki, który by mnie opisywał... Może po prostu podam jakiś z tych, które lubię? Nawet nie wiem, czy to jest mój ulubiony, ale podświadomie pierwszy przyszedł mi do głowy, więc to chyba coś znaczy.^^' - "Chociażbym chodził ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną."
    + Co byś zrobił/a gdybyś spotkał/a na mieście swojego idola/kę?
    Raczej mała szansa na to, że spotkam na mieście Yoh Asakurę xD, ale pewnie rzuciłabym mu się wtedy na szyję i postarała się, żeby zbyt łatwo mnie od siebie nie odczepił.:3
    + Jakie zajęcia sprawiają, że tracisz poczucie czasu?
    Czytanie fanfików o bliźniakach Asakura!:D
    + Trzy książki, o których nie możesz zapomnieć.
    "Trzy tygodnie z moim bratem" Nicholasa Sparksa, "Brat" Emilii Kiereś i... mogę tu zaliczyć mangę "Shaman King" Hiroyuki Takei?:>
    + Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz?
    Chyba mogę trochę podciągnąć swoją aspołeczność pod indywidualizm kotów.:D
    + Do jakiego fandomu należysz?
    Fandom Shaman Kinga!:D
    + Jakie imiona nadasz swoim dzieciom?
    Jaś i Ania.^^
    + Jaka piosenka opisuje twój obecny nastrój?
    Aktualnie mam ochotę posłuchać sobie "Wake me up" Avicii.:)
    + Gdzie idziesz, kiedy chcesz być sam/a?
    W sumie za bardzo nie mam takiego miejsca, gdzie mogłabym się schować... Ale dobrze mi idzie odpływanie we własnych myślach, więc jestem wtedy dla otaczających mnie osób nieobecna.
    + Co sprawia, że się uśmiechasz?
    Filmiki z kotami i szamańskie obrazki.:D
    + Ulubiona postać fikcyjna ever?
    Yoh i Hao Asakura.:3 A jeśli koniecznie muszę wybrać tylko jedną, to Yoh.:3

    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń